Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43624
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз бренду «РetroSoroka»
Authors Бреус, О.С.
Ivashova, Nadiia Vasylivna
ORCID
Keywords бренд
brand
виробник
изготовитель
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43624
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Бреус, О.С. Аналіз бренду «РetroSoroka» [Текст] / О.С. Бреус, Н.В. Івашова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 287-288.
Abstract В сьогоднішніх умовах жорсткої конкуренції на ринку питання брендингу є дуже актуальним, адже він є одним із ефективних способів формування стратегічних конкурентних переваг на майбутнє перед іншими виробниками за рахунок лояльності і прихильності споживачів. Для того щоб дати оцінку будь-якому бренду, необхідно визначити цільову аудиторію продукції, проаналізувати конкурентів та ситуацію на ринку, оцінити позиціонування бренду і т.д.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
2
Germany Germany
690525720
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
480227
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1545
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
75326764
United Kingdom United Kingdom
11111706
United States United States
690525721
Unknown Country Unknown Country
1494277845

Downloads

China China
4
France France
1
Germany Germany
2
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
75326765
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
577290052
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Breus_brend.pdf 275.37 kB Adobe PDF 652616840

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.