Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43663
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сутність та особливості маркетингу соціальних проектів |
Authors |
Біленко, В.О.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг соціальний проект социальный проект marketing social project |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43663 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Біленко, В.О. Сутність та особливості маркетингу соціальних проектів [Текст] / В.О. Біленко; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 224-225. |
Abstract |
Перед кожним суспільством, яке стоїть на шляху трансформування та змін, як от українське, на перший план виходить важливість теоретичного обґрунтування методології, технології та практики соціальних змін.
Суспільство починає зосереджувати свою увагу на проектній діяльності, яка сьогодні стає необхідною частиною соціально-культурного прогресу. Результатом проектування у певній галузі є проект (від лат. рrojectus – кинутий вперед) – це обмежена в часі та ресурсах унікальна сукупність процесів, направлена на створення нової цінності. У зв’язку з широким його використанням у різних областях знань, існує багато визначень терміна «проект». Рассел Арчибальд, один з визнаних класиків управління проектами, визначає проект як «комплекс зусиль, здійснюваних з метою отримання конкретних унікальних результатів в рамках відведеного часу і в межах затвердженого бюджету, який виділяється на оплату ресурсів, що використовуються або споживаються в ході проекту». |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

2

1

1

587833

1

10150

3

1

154815

78166

3364616

30
Downloads

1

4

2

1

1

1

1

1

304120

78169

3364619

26
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilenko_Marketung2.pdf | 276.12 kB | Adobe PDF | 3746946 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.