Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43664
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Рейтинг успішності методів просування послуг серед потенційних споживачів
Authors Граділь, А.А.
ORCID
Keywords рейтинг
rating
послуги
услуги
services
споживачі
потребители
customers
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43664
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Граділь, А.А. Рейтинг успішності методів просування послуг серед потенційних споживачів [Текст] / А.А. Граділь; наук. кер. А.С. Росохата // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 288-290.
Abstract Споживачі сьогодення мають нові потреби та запити, їх все важче зацікавити та вразити, безліч механізмів маркетингу, які були ефективними ще 10 років тому, на разі забуті в практиці й усе це ускладнюється, якщо мова ідеться про маркетинг послуг.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Finland Finland
196298
France France
1161
Germany Germany
392595
Greece Greece
1
Ireland Ireland
52411
Lithuania Lithuania
1
Mongolia Mongolia
1
Ukraine Ukraine
4273287
United Kingdom United Kingdom
2138967
United States United States
46772952
Unknown Country Unknown Country
4273286

Downloads

China China
3
Czechia Czechia
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
12788924
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
58100962
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Hradil_reitynh.pdf 271.98 kB Adobe PDF 70889898

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.