Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43677
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | «Малобюджетний» маркетинг |
Authors |
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Павлюк, А. |
ORCID | |
Keywords |
маркетинг економічна криза экономический кризис національна валюта национальная валюта |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43677 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Павлюк, А. «Малобюджетний» маркетинг [Текст] / А. Павлюк, Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 236-237. |
Abstract |
В умовах сьогоднішньої економічної кризи, яка зачепила всі вітчизняні підприємства, та постійного зниження української національної валюти актуальними стають питання пошуку способів економії коштів. Вирішенням таких проблем може стати «мало бюджетний» маркетинг, який допоможе розвиватися підприємству з використанням мінімальної кількості ресурсів.
«Малобюджетний» маркетинг – це маркетингові інструменти залучення й утримання клієнтів, які припускають мінімальні витрати, а іноді можна взагалі обійтися без бюджету. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

2

1

4

1

1

1716

1

1

2

1

16223

8424

91125

16222
Downloads

1

2

7

3431

1

1717

1

1

11

48525

8425

91124

28
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pavluk_Marketing.pdf | 266.87 kB | Adobe PDF | 153274 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.