Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43790
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Переваги та недоліки вірусного маркетингу
Authors Мірошник, О.Л.
ORCID
Keywords вірусний маркетинг
вирусный маркетинг
ринкові відносини
рыночные отношения
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43790
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Мірошник, О.Л. Переваги та недоліки вірусного маркетингу [Текст] / О.Л. Мірошник; наук. кер. О.Л. Сигида // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 229-231.
Abstract Сьогодні, в умовах ринкових відносин, усе більше постає питання про правильне і головне ефективне просування товарів, послуг чи бренда підприємствами. Не дарма, щоб продати товар необхідно його, як правило, прорекламувати. Тобто нинішні стратегії орієнтовані на маркетинг, який в останній час почав грати вирішальну роль. Понад століття люди користувалися звичайною стандартною рекламою (газети, журнали, вивіски, телевізори тощо), проте останнім часом віддача від такого виду просування товару є дещо заниженою, вона втрачає свою актуальність. Хоча за неї дорого платять. Але ж кожний хоче при мінімальних витратах отримати високий результат. Саме тут на допомогу приходить вірусний маркетинг, актуальність якого все більше і більше росте. Що ж це таке вірусний маркетинг? Чому його популярність росте?
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
326808
Greece Greece
1
Ireland Ireland
9123
Italy Italy
2
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Mongolia Mongolia
1
Netherlands Netherlands
406
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
326806
United Kingdom United Kingdom
29597
United States United States
922844
Unknown Country Unknown Country
1673165

Downloads

China China
5
Czechia Czechia
1
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
4
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
172595
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
922845
Unknown Country Unknown Country
44

Files

File Size Format Downloads
Miroshnuk_Marketung4.pdf 273.7 kB Adobe PDF 1095503

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.