Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44135
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Прикладні аспекти створення підсистеми адаптивного тестування знань студентів |
Authors |
Титаренко, Н.В.
Bondar, Oleksandr Viacheslavovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3174-0709 |
Keywords |
тестування тестирование testing C++ Builder |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44135 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Титаренко, Н.В. Прикладні аспекти створення підсистеми адаптивного тестування знань студентів [Текст] / Н.В. Титаренко, О.В. Бондар // Інформатика, математика, автоматика : матеріали та програма науково-технічної конференції, м. Суми, 22-27 квітня 2013 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 67. |
Abstract |
Аналіз можливостей традиційного тестування, що застосовується в навчанні в якості основного методу контролю знань, однозначно вказує на необхідність впровадження нової форми оцінювання знань студентів – адаптивного тестування. Вона дозволить підвищити ефективність оцінювальних процедур за рахунок індивідуалізації процедури тестування та надання студ.у спеціальним чином ранжованих за рівнем складності завдань, що відповідають його рівню підготовки, завдяки чому збільшиться точність оцінювання знань, мінімізується кількість завдань та час виконання [1, 2]. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views
Canada
2247319
Finland
1
France
2
Germany
24168
Greece
1
Ireland
7298
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
683
Singapore
1
Ukraine
162783
United Kingdom
82075
United States
4494636
Unknown Country
162782
Downloads
Australia
1
Germany
2247320
Ireland
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
488129
United Kingdom
1
United States
1807520
Unknown Country
3
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tytarenko_testuvannia.pdf | 315.05 kB | Adobe PDF | 4542977 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.