Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44138
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Ефективний маркетинг через розвиток творчого потенціалу співробітників |
Authors |
Удовиченко, Д.Л.
|
ORCID | |
Keywords |
бізнес бизнес business маркетинг marketing ефективність эффективность efficiency творчий потенціал творческий потенциал creative potential співробітники сотрудники employees |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44138 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Удовиченко, Д.Л. Ефективний маркетинг через розвиток творчого потенціалу співробітників [Текст] / Д.Л. Удовиченко; кер. В.О. Щербаченко // Перший крок у науку: матеріали VІІ студентської конференції, м. Суми, 20 грудня 2015 р. / Відп. за вип. М.Б. Оприско. — Суми: СумДУ, 2015. — С. 146. |
Abstract |
В умовах коли швидко змінюються правила роботи в сфері бізнесу, компаніям все частіше необхідні не тільки інноваційні ідеї, але і співробітники, здатні адаптуватися до будь-якої ситуації на ринку. Часто це закінчується зміною поточних кадрів на нові. Згодом це призводить до роз'єднаності колективу, до розладу дій, до значного
погіршення якості роботи всіх працівників. Більш того, це приносить труднощі і в управлінні співробітниками. Адже куди простіше управляти тим, кого ти давно знаєш, кому можеш довіряти, чия реакція буде передбачувана в неординарній ситуації. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1365542

3

12885

1

46893

1

5300366

1

516

1

1

456807

229822

18470378

26340025
Downloads

1

2

1

1365541

1

26340025

5
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Udovychenko_business.pdf | 334.33 kB | Adobe PDF | 27705576 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.