Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44360
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинговий підхід до визначення перспективного напряму інноваційного розвитку промислового підприємства |
Authors |
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Rosokhata, Anna Serhiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-6944-1515 |
Keywords |
перспективні напрями інноваційного розвитку перспективные направления инновационного развития іnnovative development's perspective directions промислове підприємство промышленное предприятие the industrial enterprise |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44360 |
Publisher | Полтава : Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
License | |
Citation | Росохата, А.С. Маркетинговий підхід до визначення перспективного напряму інноваційного розвитку промислового підприємства / Н.С. Ілляшенко, А.С. Росохата // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, м. Полтава, 28–29 травня 2015 року – Полтава : Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», 2015. – С. 137-143. |
Abstract |
Сучасний маркетинговий підхід до організації господарської діяльності промислових підприємств розкриває можливості узгодження комплексу факторів впливу на них, забезпечує використання існуючих можливостей з максимальним ефектом для досягнення поставлених цілей, обумовлюючи необхідність впровадження інновацій. Современный маркетинговый подход к организации хозяйственной деятельности промышленных предприятий раскрывает возможности согласования комплекса факторов влияния на них, обеспечивает использование существующих возможностей с максимальным эффектом для достижения поставленных целей, обуславливая необходимость внедрения инноваций. Modern marketing approach to the economic activities of industrial enterprises reveals the possibility of coordination of complex factors influence them, provides the use of existing capabilities with maximum effect to achieve their goals, causing the need for innovation. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
France
1
Germany
6
Ireland
44672
Italy
1
Japan
5768581
Lithuania
1
Netherlands
704
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
708757
United Kingdom
358423
United States
26716972
Unknown Country
34306878
Downloads
China
3
Germany
2
India
1
Indonesia
1
Lithuania
1
Ukraine
2125930
United Kingdom
1
United States
19127066
Unknown Country
15
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_Rosohata.pdf | 100.94 kB | Adobe PDF | 21253020 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.