Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44514
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг в системі міжнародного трансферу технологій
Authors Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
трансфер технологій
трансфер технологий
technology transfer
маркетинг технологій
маркетинг технологий
technology marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44514
Publisher Національний гірничий університет
License
Citation Омельяненко, В.А. Маркетинг в системі міжнародного трансферу технологій [Текст] / В.А. Омельяненко // Інновації і трансфер технологій: від ідеї до прибутку: матеріали IІІ міжнародної науково-практичної конференції (4-6 квітня 2012 р.) / ред. кол.: В.Я. Швець [та ін.]. – Д.: Національний гірничий університет, 2012. – С. 160-162.
Abstract Країни-лідери світових економік вважають знання найважливішим фактором соціально-економічного розвитку постіндустріального суспільства, приділяють першорядну увагу розвитку національних інноваційних систем. На нашу думку, в контексті становлення системи міжнародного трансферу вітчизняних технологій необхідним є розвиток системи технологічного маркетингу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
823997
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Ireland Ireland
3796
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
62269
United Kingdom United Kingdom
31370
United States United States
1647990
Unknown Country Unknown Country
62268

Downloads

China China
19482
Germany Germany
2
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
185139
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1647989
Unknown Country Unknown Country
26

Files

File Size Format Downloads
Omelyanenko_Marketing_tech_transfer.pdf 211.92 kB Adobe PDF 1852641

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.