Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44607
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Адаптація сентиментального (ностальгічного) туризму на шляху «Золота підкова» для туристичних потоків з Польщі |
Other Titles |
Адаптация сентиментального (ностальгического) туризма на пути «Золотая подкова» для туристических потоков из Польши Adaptation of sentimental (ethnic) tourism on tourist route «Golden Horseshoe» for tourist flows from Poland |
Authors |
Томчевска-Попович, Н.Є.
|
ORCID | |
Keywords |
туристична інфраструктура «Золота підкова» польські туристи сентиментальний туризм ностальгічний туризм туристическая инфраструктура «Золотая подкова» польские туристы сентиментальный туризм ностальгический туризм tourism infrastructure “Golden Horseshoe” Polish tourists sentimental (ethnic) tourism nostalgic tourism |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44607 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Томчевска-Попович, Н.Є. Адаптація сентиментального (ностальгічного) туризму на шляху «Золота підкова» для туристичних потоків з Польщі [Текст] / Н.Є. Томчевска-Попович // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 1. - С. 196-205. |
Abstract |
У 2011-2014 рр. збільшилась кількість туристів із Польщі, які приїжджають в Україну.
Туристи із Заходу є досить вимогливими клієнтами в туристичному бізнесі, тому дуже
важливо, щоб туристична інфраструктура була на відповідному рівні. Предметом дослідження
є стан туристичного продукту «Золота підкова» для сентиментальних туристів із Польщі.
Досліджено стан туристичної інфраструктури: гастрономічна та транспортна бази, бази
розміщення, тощо. Представлено результати вибіркового опитування польських туристів щодо
оцінювання ними стану туристичних об’єктів. Результати дослідження показали,
що транспортна та санітарна бази мають незадовільний стан. Туристи також не задоволені з
дорожніх позначень туристичних місць. Запропоновано рекомендації щодо пристосування
досліджуваних об’єктів до вимог сентиментального туризму та їх популяризації серед
польських туристів В 2011-2014 гг. увеличилось количество туристов из Польши, которые приезжают в Украину. Туристы с Запада достаточно требовательны в туристическом бизнесе, поэтому очень важно, чтобы туристический продукт и его инфраструктура были на соответствующем уровне. Предметом исследования является состояние туристического продукта «Золотая подкова» для сентиментальных туров из Польши. Исследовано состояние туристической инфраструктуры: гастрономическая и транспортная базы, базы размещения и тому подобное. Представлены результаты опроса польских туристов об оценке состояния туристических объектов. Результаты исследования показали, что транспортная и санитарная база имеют неудовлетворительное состояние. Туристы также не довольны дорожным обозначением туристических мест. Разработаны рекомендации по приспособлению исследуемого туристического продукта для сентиментального туризма. The aim of study is to present the problematic aspects of the tourism brand “Golden Horseshoe” in Lviv region for tourist flows from Poland. The subject of the study is to present the accommodation, gastronomy, road and offers entertainment for tourists in the tourist route “Golden Horseshoe” and their adaptation for tourist purposes |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Argentina
1
Canada
1
China
4
France
5
Germany
11957
Ireland
111790
Lithuania
1
Netherlands
1041
Poland
4
Russia
2
Ukraine
1500658
United Kingdom
752409
United States
31604382
Unknown Country
1500657
Downloads
China
5
Czechia
1
France
1
Germany
31604383
India
1
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
11956
Russia
1
Ukraine
4454662
United Kingdom
1
United States
31604384
Unknown Country
16
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tomchevska_Popovych_turystychna_infrastruktura.pdf | 481.04 kB | Adobe PDF | 67675414 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.