Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4470
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка наукових основ маркетингу інновацій |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Prokopenko, Olha Volodymyrivna Shypulina, Yuliia Serhiivna Bilovodska, Olena Anatoliivna Olefirenko, Oleh Mykhailovych Illiashenko, Nataliia Serhiivna Shkola, Viktoriia Yuriivna Symonenko, Mariia Yuriivna Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych Karpishchenko, Maryna Yuriivna Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych Troian, Mariia Yuriivna Nahornyi, Yevhen Ihorovych Гладенко, Ю.М. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 http://orcid.org/0000-0002-8133-578X http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 http://orcid.org/0000-0002-6214-4590 http://orcid.org/0000-0002-3037-4690 http://orcid.org/0000-0003-3094-9906 http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 |
Keywords |
маркетинг інновацій ідеї інновацій потенціал інноваційного розвитку |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4470 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Розробка наукових основ маркетингу інновацій : звіт про НДР (проміжний) / Керівн. С.М. Ілляшенко. — Суми : СумДУ, 2009. — 300 с. |
Abstract |
Об’єкт дослідження – процеси маркетингового обґрунтування і супроводження інноваційної діяльності підприємств і установ.
Мета роботи – наукове обґрунтування і розробка теоретико-методологічних та методичних засад маркетингу інновацій, як концепції ринкової діяльності господарюючих суб’єктів на шляху інноваційного розвитку.
Методи дослідження – системний підхід, аналіз, діалектичний метод пізнання, фундаментальні положення сучасних економічних теорій, сучасні концепції маркетингу та інноватики, метод логічного узагальнення, системно-структурний аналіз, факторний аналіз, методи експертних оцінок, структурно-логічного моделювання.
Досліджено еволюцію сучасного маркетингу, окреслено роль маркетингу та інновацій у забезпеченні економічного розвитку, висвітлено сутність та завдання маркетингу інновацій.
Визначено особливості аналізу ринку, виконано системний аналіз і запропоновані рекомендації щодо застосування методів генерування і відбору ідей товарних інновацій. Розроблено підходи до формування теоретико-методичних основ комплексу маркетингу інновацій, зокрема, товарної і розподільчої політики, політики просування. Удосконалено теоретико-методичні засади управління потенціалом інноваційного розвитку підприємств на засадах маркетингу інновацій і інноваційного маркетингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4470 |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views
Canada
1
China
7
Czechia
1
Côte d’Ivoire
1
France
3
Germany
250441973
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
477913
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
21170
Pakistan
1
Poland
4
Russia
21
Slovakia
1
Spain
1
Sweden
1
Turkey
2
Ukraine
541536027
United Kingdom
8064454
United States
1358121859
Unknown Country
16044245
Downloads
Canada
1
China
4
Czechia
2
EU
12
France
128482861
Georgia
1
Germany
209788934
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Norway
10021
Poland
957
Russia
46
Singapore
1
South Korea
2
Spain
1
Ukraine
209788936
United Kingdom
84663
United States
1358121856
Unknown Country
1172
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
il.pdf | 2.98 MB | Adobe PDF | 1906279473 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.