Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4475
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розроблення науково-методичних основ та інформаційних засобів проектування здатних самонавчатися адаптивних систем керування технологічними процесами
Authors Dovbysh, Anatolii Stepanovych  
Shelekhov, Ihor Volodymyrovych  
Petrov, Serhii Oleksandrovych
Martynenko, Serhii Serhiiovych  
Brovko, Nataliia Mykolaivna
Dziuba, Oleksii Oleksandrovych
Kotenko, Serhii Mykolaiovych
Yakushev, Oleksandr Anatoliiovych
Berest, Oleh Borysovych  
Barylo, Kateryna Vasylivna
Barylo, Oleksandr Borysovych
Джулгам, Саад
Ліщинський, О.В.
Руденко, М.О.
Андрієнко, Н.І.
Занченко, С.П.
Moskalenko, Viacheslav Vasylovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-1829-3318
http://orcid.org/0000-0003-4304-7768
http://orcid.org/0000-0003-0735-9246
http://orcid.org/0000-0003-0183-9871
http://orcid.org/0000-0001-6275-9803
Keywords адаптивна система керування
оптимізація
інформаційний критерій
Type Technical Report
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4475
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Розроблення науково-методичних основ та інформаційних засобів проектування здатних самонавчатися адаптивних систем керування технологічними процесами : звіт про НДР (проміжний) / Керівн. А.С. Довбиш. — Суми : СумДУ, 2010. — 125 с.
Abstract На основі аналітичного огляду та аналізу тенденції розвитку інтелектуальних автоматизованих систем керування сформовано задачу аналізу та синтезу системи підтримки прийняття рішень (СППР), що самонавчається в режимі факторного кластер-аналізу. Розроблено науково-методологічні основи інформаційно-екстремального методу аналізу і синтезу СППР, що самонавчається в режимі факторного кластер-аналізу за умов апріорної невизначеності, інформаційних і ресурсних обмежень. Для побудови безпомилкових за навчальною вибіркою вирішальних правил розроблено алгоритми самонавчання СППР з оптимізацією словника ознак розпізнавання в режимі факторного кластер-аналізу. Розроблено категорійні моделі та досліджено вплив параметрів навчання на функціональну ефективність СППР. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4475
Appears in Collections: Звіти з наукових досліджень

Views

China China
2
Czechia Czechia
1
Denmark Denmark
1
France France
2
Germany Germany
569
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
14389816
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
2
Netherlands Netherlands
115935
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
27
Singapore Singapore
1128
Spain Spain
2
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
1814578462
United Kingdom United Kingdom
457057548
United States United States
-144147538
Unknown Country Unknown Country
913651384

Downloads

China China
2
Czechia Czechia
2
EU EU
3
France France
43169329
Germany Germany
156955290
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
8
Ukraine Ukraine
573509573
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1814578462
Unknown Country Unknown Country
-1239319944

Files

File Size Format Downloads
Dovbysh_2010.pdf 1.68 MB Adobe PDF 1348892729

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.