Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44811
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економіки |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Bilovodska, Olena Anatoliivna Illiashenko, Nataliia Serhiivna Melnyk, Yuliia Mykolaivna Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Hryshchenko, Olena Fedorivna Saher, Liudmyla Yuriivna Rosokhata, Anna Serhiivna Syhyda, Liubov Oleksiivna Tymokhina, Yana Oleksandrivna Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Kolodka, Anna Vitaliivna Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna Savchenko, Olena Yuriivna Дубовик, Т.В. Бучацька, І.О. Савчук, А.М. Меркун, І.В. Білан, М.І. Іванова, Т.Є. Коваленко, Я.А. Корінченко, Д.В. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 http://orcid.org/0000-0001-6944-1515 http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
маркетингова політика ринкова економіка дослідження |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44811 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економіки [Текст] : звіт про НДР (проміжний) / Кер. В.В. Божкова. - Суми : СумДУ, 2015. - 192 с. |
Abstract |
Досліджено особливості формування маркетингової політики промислових підприємств у ринкових умовах. Розвинуто теоретичні основи прогнозування ефективних шляхів розвитку промислового підприємства. Удосконалено теоретикометодологічні основи внутрішніх та зовнішніх інтегрованих маркетингових комунікацій промислових підприємств. Істотно поглиблено і розвинено практичні аспекти впровадження інноваційних логістичних підходів у збутову діяльність підприємства. Досліджено особливості, проблеми та перспективи використання Інтернет-маркетингу на підприємствах. Розроблено практичні рекомендації та заходи щодо торгово-закупівельної, збутової та виставкової діяльності промислового підприємства. |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views
Bulgaria
1
Canada
2
France
3
Germany
101550750
Ireland
83349
Italy
3
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1185803
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
34640277
United Kingdom
15500512
United States
1516308360
Unknown Country
1703909341
Downloads
Belarus
1
Bulgaria
17280
China
8215769
Czechia
1
EU
2
France
39303
Germany
2
India
1
Ireland
83348
Japan
1
Moldova
39304
Netherlands
5
Poland
1
Romania
1
Russia
73
Singapore
1328707373
South Korea
1
Ukraine
1328707369
United Kingdom
1
United States
1328707374
Unknown Country
1703909342
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bozhkova_1223.pdf | 5.02 MB | Adobe PDF | 1403459256 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.