Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44834
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методологічні засади вибору стратегій інноваційного зростання в умовах IV промислової революції |
Other Titles |
The methodological principles of selection strategies innovative growth in terms of IV industrial revolution Методологические основы выбора стратегий экономического роста в условиях IV промышленной революции |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
інноваційний менеджмент инновационный менеджмент innovation management стратегії зростання стратегии роста growth strategies четверта промислова революція четвертая промышленная революция the fourth industrial revolution |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44834 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ілляшенко, С.М. Методологічні засади вибору стратегій інноваційного зростання в умовах IV промислової революції [Текст] / С.М. Ілляшенко // Системи розроблення та поставлення продукції на виробництво : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 17 20 травня 2016 р. / Ред.кол.: О.Г. Гусак, К.О. Дядюра. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 22-23. |
Abstract |
Результати дослідження розвивають теорію інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій в частині формування передумов управління вибором стратегій випереджаючого інноваційного розвитку на різних рівнях узагальнення (державному, галузевому, окремого підприємства) в умовах IV промислової революції. Результаты исследования развивают теорию инновационного менеджмента и маркетинга инноваций в части формирования предпосылок управления выбором стратегий опережающего инновационного развития на разных уровнях обобщения (государственном, отраслевом, отдельного предприятия) в условиях IV промышленной революции. The results of the research to develop the theory of innovation management and marketing innovation in the formation of conditions managing selection strategies of advanced innovation at various levels of generalization (State branch, a separate company) in terms of the IV of the industrial revolution. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

2

1

2

29260196

36187

1

1

1

1131

16

1

1

2164960

1084459

29260195

2164959
Downloads

521311

513

29260200

1

1

1

6494354

1

29260195

16
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_strategies.pdf | 970.98 kB | Adobe PDF | 65536593 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.