Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45075
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вербальні та невербальні аспекти мови бренду |
Authors |
Ushchapovska, Iryna Vasylivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9746-5581 |
Keywords |
бренд brand вербальна комунікація вербальная коммуникация verbal communication невербальна комунікація невербальная коммуникация non-verbal communication бренд комунікація бренд коммуникация brand communication перцепція перцепция perception візуалізація визуализация visualization вербалізація вербализация verbalization |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45075 |
Publisher | Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна (Харків, Україна) |
License | |
Citation | Ущаповська, І.В. Вербальні та невербальні аспекти мови бренду [Текст] / І.В. Ущаповська // «Художні феномени в історії світової літератури: перехід мови в письменництво («Горизонт очікування») - 2016. - С. 87-88. |
Abstract |
В роботі розглядається бренд як соціально-культурне явище, як специфічний семантичний об’єкт з певним набором експресивних засобів, семантичнім ядром, та який являє собою певну базову цінність як суб’єкт комунікації. Мова бренду визначається як набір термінів, фраз, слів, знаків та символів, які використовуються для передачі інформації про бренд (компанію, продукт або послугу). Бренд комунікація відбувається на двох рівнях: вербальному та невербальному, отже його мова містить як вербальні, так і невербальні елементи . В работе рассматривается бренд как социально-культурное явление, как специфический объект с определенным набором экспрессивных средств, семантическим ядром и который представляет собой определенную базовую ценность как субъект коммуникации. Язык бренда определяется как набор терминов, фраз, слов, знаков и символов, которые используются для передачи информации про бренд (компанию, продукт или услугу). Бренд коммуникация происходит на двух уровнях: вербальном и невербальном, значит, его язык вмещает как вербальные так и невербальные элементы. In the article brand is looked upon as social and cultural phenomenon, specific object with certain set of expressive means, semantic nuclear and presents certain basic value as communication object. Brand language is a set of terms, phrases, words, signs and symbols used for communicating the information about the brand (company, product or service). Brand communication is conducted on two levels: verbal and non-verbal, so, brand language also contains both verbal and non-verbal elements. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Canada
1
China
26458
France
1705363946
Germany
107933275
Hungary
2
Indonesia
1
Ireland
2806995
Lithuania
1
Netherlands
3530
Poland
1083810
Romania
1
Russia
886
Sweden
1
Ukraine
-2048111450
United Kingdom
370078765
United States
-1209134555
Unknown Country
171334245
Downloads
China
2
France
1
Georgia
1
Germany
3
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
-1831514667
United Kingdom
1
United States
1705363946
Unknown Country
12
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ushchapovska_Verbalni.PDF | 255.72 kB | Adobe PDF | -126150695 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.