Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45076
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікації |
Authors |
Ushchapovska, Iryna Vasylivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9746-5581 |
Keywords |
етнозорієнтованість этноориентированность ethnic orientation лінгвокультурна спільнота лингвокультурное сообщество lingo-cultural society бренд brand контекст context реклама advertising вербальні та невербальні сигнали вербальные и невербальные сигналы verbal and non-verbal signals кроскультурна комунікація кросскультурная коммуникация cross-cultural communication |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45076 |
Publisher | Уманський національний університет садівництва (Умань, Україна) |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ущаповська, І.В. Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікації [Текст] / І.В. Ущаповська // Матеріали всеукраїнської наукової Інтернет - конференції «Проблеми лінгвістики й методики викладання мов у контексті входження України в Європейський простір». - 2016. - С.113-116. |
Abstract |
Головною проблемою в галузі міжнародного маркетингу та реклами є споживча поведінка представників різних етнокультурних спільнот. Виникає необхідність звернення до кроскультурних аспектів рекламної комунікації. Для сучасного суспільства характерним стає посилення ідіоетнічних рис у рекламній комунікації на противагу глобальним комунікаціям. Особливу увагу слід звертати на невербальні засоби кроскультурної комунікації в рекламі, оскільки саме невербальним засобам притаманна національна своєрідність, ідіоетнічність. Главной проблемой в области международного маркетинга и рекламы является потребительское поведение представителей разных етнокультурных сообществ. Возникает необходимость обращения к кросскультурным аспектам рекламной коммуникации. Для современного общества характерным становится усиление идиоэтнических черт в рекламной коммуникации в противовес глобальным коммуникациям. Особенное внимание следует обращать на невербальные средства в рекламе, поскольку именно невербальным средствам характерны национальное своеобразие, идиоэтничность. The main problem of international marketing and advertising is the consumption behavior of representatives of different ethnocultural societies. Cross-cultural aspects of advertising communication turn out to be urgent. Modern society is characterized by the increase of idioethnic signs in advertising communication unlike global communication. Special attention should be paid to non-verbal means in advertising, as non-verbal means are specified by national character, idioethnicity. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

20099

-1380067337

1

51

57820

2

642394

1

1

3748

1

1

1

-428402763

104509546

-1953507546

46955885
Downloads

1

2

4

4

1

1

1

-1279633198

1

1359053559

1

-1380067336

18
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ushchapovska_Sotsioculturni.PDF | 278.04 kB | Adobe PDF | -1300646941 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.