Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45130
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку промислових підприємств |
Other Titles |
Роль имиджа в обеспечении устойчивого развития промышленных предприятий The role of image in sustainable development of industrial enterprises |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
![]() Kolodka, Anna Vitaliivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
імідж підприємства имидж предприятия image of enterprise сталий розвиток устойчивое развитие sustainable development економічні системи экономические системы economic systems |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45130 |
Publisher | Чабаненко Ю. |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ілляшенко, С.М. Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку промислових підприємств [Текст] / С.М. Ілляшенко, А.В. Колодка // Сталий розвиток – ХХІ століття: управління, технології, моделі. Дискусії 2016: колективна монографія / Андерсон В.М., Балджи М.Д., Баркан В.І. [та ін. ]; Інститут телекомунікацій та глобального інформаційного простору НАН України; НТТУ «Київський політехнічний інститут»; Вища економіко-гуманітарна школа / за наук. ред. проф. Хлобистова Є.В. – Черкаси: видавець Чабаненко Ю., 2016. – С. 522-535. |
Abstract |
Виконано аналіз досвіду зарубіжних промислових підприємств щодо забезпечення їх порівняльних конкурентних переваг і формування передумов сталого розвитку на основі їх іміджу. Отримані результати свідчать про стрімке підвищення значення нематеріальних активів у забезпеченні ринкового успіху підприємств, особливо це стосується іміджу, як фактора їх високої конкурентоспроможності. Вітчизняні промислові підприємства, які конкурують з зарубіжними компаніями як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках, повинні перейняти і творчо використовувати їх досвід. Выполнен анализ опыта зарубежных промышленных предприятий в части обеспечения их сравнительных конкурентных преимуществ и формирования предпосылок устойчивого развития на основе их имиджа. Полученные результаты свидетельствуют о резком повышении значения нематериальных активов в обеспечении рыночного успеха предприятий, особенно это касается имиджа, как фактора их высокой конкурентоспособности. Отечественные промышленные предприятия, которые конкурируют с зарубежными компаниями, как на внутреннем, так и на внешнем рынках, должны перенять и творчески использовать их опыт. The analysis of experience of foreign industrial enterprises to ensure their comparative competitive advantages and forming conditions of sustainable development based on their image. The obtained results show a rapid increase of the value of intangible assets in ensuring the success of the market of enterprises, especially the image as a factor of their high competitiveness. Domestic industrial enterprises that compete with foreign companies, both on the domestic and foreign markets, should learn and creatively use their experience. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

693482

1

1

1108

1

149087

17404818

1

1

1

1

-1992250945

1

-719174530

436977362

-719174532

873935211
Downloads

1

1

1

1

34809632

3917479

-1992250946

1

1

1

34809628

17404808

-138824050

19512

2

122940

1

1

-719174534

1

-719174531

961574130
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_Kolodka_2016.pdf | 904.29 kB | Adobe PDF | 1778201376 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.