Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45173
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Завдання маркетингу і менеджменту знань на сучасному етапі економічного розвитку |
Other Titles |
The task of marketing and management of knowledge at the present stage of economic development Задачи маркетинга и менеджмента знаний на современном этапе экономического развития |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
маркетинг знань маркетинг знаний marketing of knowledge менеджмент знань менеджмент знаний management of knowledge інноваційний розвиток инновационное развитие innovative development |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45173 |
Publisher | Одеса: ТЕС |
License | |
Citation | Ілляшенко С.М. Завдання маркетингу і менеджменту знань на сучасному етапі економічного розвитку / СМ. Ілляшенко // Маркетингові і цифрові технології: зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 26-27 травня 2016 р., м. Одеса / Г.О. Оборський, С.В. Філіпова, М.А. Окландер; Одеський нац-ний політех-ний ун-т. - Одеса: ТЕС, 2016. - С. 74-76. |
Abstract |
Сформовано комплекс завдань щодо розроблення методологічного та теоретико-методичного забезпечення ринково-орієнтованого управління знаннями в системі інноваційного розвитку на національному, регіональному, галузевому рівнях, а також рівні окремих організацій. Їх практична реалізація є однією з передумов переходу вітчизняної економіки на інноваційний шлях розвитку в руслі концепції інноваційного випередження. Сформирован комплекс задач касающихся разработки методологического и теоретико-методического обеспечения риночно-ориентированного управления знаниями в системе инновационного развития на национальном, региональном, отраслевом уровнях, а также уровне отдельных организаций. Их практическая реализация является одним из предусловий перехода отечественной экономики на инновационный путь развития в русле концепции инновационного опережения. Formed complex tasks for the development of the methodological and theoretical-methodical support of market-oriented knowledge management system innovative development at the national, regional, and sectoral levels, as well as the level of individual organizations. Their practical implementation is one of the prerequisites for the transition of the national economy to the innovation way of development in the concept of the innovation curve. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
2
France
3
Germany
232907
Greece
1
Ireland
54756
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
1
Singapore
1
Thailand
1
Ukraine
2227260
United Kingdom
1116714
United States
35975566
Unknown Country
2227259
Downloads
Canada
1
China
1
France
1
Germany
3
India
1
Lithuania
1
Peru
1
Ukraine
6681016
United Kingdom
1116713
United States
35975568
Unknown Country
21
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_Odesa_2016.pdf | 150.81 kB | Adobe PDF | 43773327 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.