Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45185
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Динаміка показників розумової працездатності студентів |
Authors |
Коновал, С.І.
|
ORCID | |
Keywords |
розумова працездатність умственная работоспособность mental capacity працездатність студентів работоспособность студентов performance students |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45185 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Коновал, С.І. Динаміка показників розумової працездатності студентів [Текст] / С.І. Коновал; наук. кер. Н.В. Киван-Мультан // Актуальні питання теоретичної та практичної медицини : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених, м. Суми, 21-22 квітня 2016 р. / Н.В. Деміхова. — Суми : СумДУ, 2016. — Т.1. — С. 98. |
Abstract |
Актуальність Студентська молодь в процесі навчання повинна мати здатність до концентрації і перемикання уваги, переробки значних об’ємів інформації, уміти швидко і адекватно реагувати на зміни різних ситуацій, мати достатню стійкість до психоемоційних стресів, гіпокінезії і негативного впливу зовнішнього середовища.
Мета. Проаналізувати динаміку показників розумової працездатності студентів після фізичних навантажень протягом навчального року. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views
Canada
1
China
2
France
1
Germany
189
Ireland
14432
Italy
1
Lithuania
1
Mexico
1
Netherlands
802
Russia
2
Singapore
1
Sweden
1
Thailand
1
Ukraine
388960
United Kingdom
195282
United States
1948433
Unknown Country
10
Downloads
China
149367
Germany
3206
India
1
Lithuania
1
Russia
2
Singapore
1
Turkey
1
Ukraine
749055
United Kingdom
1
United States
2548121
Unknown Country
14
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Konoval_dynamika.pdf | 635.07 kB | Adobe PDF | 3449770 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.