Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4523
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка наукових основ маркетингу інновацій |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Prokopenko, Olha Volodymyrivna Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Bilovodska, Olena Anatoliivna Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Illiashenko, Nataliia Serhiivna Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Melnyk, Yuliia Mykolaivna Mitsura, Olena Oleksiivna Olefirenko, Oleh Mykhailovych Shypulina, Yuliia Serhiivna Shkola, Viktoriia Yuriivna Nahornyi, Yevhen Ihorovych Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Hryshchenko, Olena Fedorivna Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna Saher, Liudmyla Yuriivna Пересадько, Г.О. Косолап, Н.Є. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 http://orcid.org/0000-0002-6214-4590 http://orcid.org/0000-0002-8133-578X http://orcid.org/0000-0002-3037-4690 http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 |
Keywords |
маркетинг інновацій ідеї інновацій потенціал інноваційного розвитку |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4523 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Розробка наукових основ маркетингу інновацій : Звіт про НДР (проміжний) / Наук. керівник: С.М. Ілляшенко. - Суми: СумДУ, 2010. - 166 с. |
Abstract |
Досліджено еволюцію сучасного маркетингу, окреслено роль маркетингу та інновацій у забезпеченні економічного розвитку, висвітлено сутність та завдання маркетингу інновацій.
Визначено особливості аналізу ринку, виконано системний аналіз і запропоновані рекомендації щодо застосування методів генерування і відбору ідей товарних інновацій. Розроблено підходи до формування теоретико-методичних основ комплексу маркетингу інновацій, зокрема, товарної і розподільчої політики, політики просування. Удосконалено теоретико-методичні засади управління потенціалом інноваційного розвитку підприємств на засадах маркетингу інновацій і інноваційного маркетингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4523 |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views
Argentina
1
China
1
France
1
Germany
324
Ireland
779479
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
9
Romania
1
Russia
38
Turkey
5
Ukraine
19976273
United Kingdom
9509077
United States
310957978
Unknown Country
361199462
Downloads
Belarus
2
Bulgaria
1
China
5465
Czechia
1
EU
5
France
779475
Germany
8515311
India
1
Ireland
1
Japan
1
Lithuania
1
Poland
1
Russia
22
Ukraine
210475009
United Kingdom
35649
United States
210475009
Unknown Country
746
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ілляшенко_3.pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | 430286700 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.