Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4541
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Центр морфологічних досліджень медичного інституту СумДУ - перспективи розвитку
Authors Sikora, Vitalii Zinoviiovych  
Pohorielov, Maksym Volodymyrovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-6545-8678
http://orcid.org/0000-0001-9372-7791
Keywords центр морфологічних досліджень
центр морфологических исследований
center morphological studies
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4541
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Сікора,В.З. Центр морфологічних досліджень медичного інституту СумДУ - перспективи розвитку [Текст] / В.З. Сікора, М.В. Погорєлов // Актуальні питання теоретичної медицини. Актуальні питання клінічної медицини. Мікроелементози в клінічній медицині. Actual problems of fundamental and clinical medicine : матеріали науково-практичних конференцій студентів, молодих вчених, лікарів та викладачів (Суми, 21-23 квітня 2010 року / Відп. за вип. Л.Н.Приступа. — Суми : СумДУ, 2010. — С. 47-48.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
2
Finland Finland
1
France France
2
Germany Germany
6132
Greece Greece
10536560
Iran Iran
1
Ireland Ireland
540499
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6129
Russia Russia
11
Singapore Singapore
62624310
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
6078983
United Kingdom United Kingdom
3066770
United States United States
62624309
Unknown Country Unknown Country
540497

Downloads

Germany Germany
197
Russia Russia
54556
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
10536560
United Kingdom United Kingdom
36370
United States United States
62624308
Unknown Country Unknown Country
146024218

Files

File Size Format Downloads
Sikora.docx 14.81 kB Microsoft Word XML 219276210

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.