Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4543
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретико-методологічні та технологічні засади системи управління ВНЗ як інноваційної |
Authors |
Vasyliev, Anatolii Vasylovych
![]() Karpusha, Vasyl Danylovych ![]() Liubchak, Volodymyr Oleksandrovych ![]() Kupenko, Olena Volodymyrivna ![]() Mulina, Nataliia Ihorivna ![]() Pavlenko, Olena Oleksiivna ![]() Khomenko, Liudmyla Viktorivna Piven, Andrii Hryhorovych Diedkov, Andrii Leonidovych Fedorchenko, Kostiantyn Oleksandrovych Vasylieva, Olha Anatoliivna Haidabrus, Bohdan Volodymyrovych Filchenko, Dmytro Viktorovych Krets, Oleksandr Kostiantynovych Дмитренко, Т.О. Самохвалов, Дмитро Олександрович |
ORCID |
http://orcid.org/0009-0007-6205-1697 http://orcid.org/0009-0004-2460-2273 http://orcid.org/0000-0002-7335-6716 http://orcid.org/0000-0001-9131-5179 http://orcid.org/0000-0003-3492-0553 http://orcid.org/0000-0001-5228-2378 |
Keywords |
інновація система управління підвищення кваліфікації |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4543 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Теоретико-методологічні та технологічні засади системи управління ВНЗ як інноваційної : Звіт про НДР (заключний) / Наук. керівник: А.В. Васильєв. - Суми: СумДУ. - 102 с. |
Abstract |
Методологічну основу дослідження становить системний підхід, що забезпечує повноту робіт для поставленої мети; кібернетичний підхід – розгляд педагогічної системи як системи управління; міждисциплінарний підхід, що визначає механізми управлінських впливів (ураховувалася педагогічна, кібернетична, управлінська, економічна наукова думка, сучасні інформаційні технології). Вивчався досвід іноземних університетів.
Обґрунтовано та розроблено модель системи управління ВНЗ як інноваційну, що передбачає роль освітньої установи як випереджального фактору суспільного розвитку. Ця модель реалізується в управлінському, науково-педагогічному, інформаційно-комунікаційному й економічному складниках, взаємозв’язок яких забезпечує народження науково-педагогічними працівниками нових ідей, доведення їх до рентабельних рішень, розповсюдження в освіті, науці, виробництві.
Наукові результати дослідження доведено до практичного використання у програмах підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4543 |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views

2

2

3

1

2

982

4794013

1

2

1

2

1

3

1

43

1

1

4

58675981

1

26549881

918731338

58675980
Downloads

4

1

1

175246807

770034432

1

1

1

58675980

12133

9588021

1

1

26549882

472640771

1

770034441

175247017
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vasilyev.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | -1836937800 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.