Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45475
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління продажем банківських послуг |
Authors |
Vasylieva, Tetiana Anatoliivna
![]() Petrushenko, Yurii Mykolaiovych ![]() Лукін, Д.А. Мазило, Т.В. Афанасьєва, О.Б. Буряк, А.В. Богма, С.Д. Ласукова, А.С. Kryvych, Yana Mykolaivna ![]() Lieonov, Serhii Viacheslavovych ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0635-7978 http://orcid.org/0000-0001-9902-7577 http://orcid.org/ 0000-0002-3401-0878 http://orcid.org/0000-0001-5639-3008 |
Keywords |
банківська сфера маркетингові комунікації реклама паблік рилейшнз call-центри банковская сфера маркетинговые коммуникации паблик рилейшнз |
Type | Book |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45475 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Управління продажем банківських послуг [Текст]: навч. посіб. / Т.А. Васильєва, Я.М. Кривич, С.В. Лєонов та ін. ; За заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Я.М. Кривич. - Суми: СумДУ, 2016. - 227 с. |
Abstract |
Навчальний посібник складається із чотирьох частин. У першій частині «Управління продажем банківських послуг: сутність та організація» викладено ключові особливості організації ефективного продажу у банківській сфері, принципи ефективної комунікації в банках та психологічні аспекти спілкування з клієнтами банку. У другій частині «Маркетингові комунікації в банках» зосереджено увагу на теорії брендобудування у банківській сфері, а також на особливостях реклами та паблік рилейшнз у банках. Третя частина «Канали продажу банківських послуг» базується на розкритті особливостей комунікацій у фізичних каналах продажу та через сall-центри банків. У четвертій частині «Пошук нових та утримання існуючих клієнтів банку» наведено особливості залучення та обслуговування клієнтів, а також окрему увагу відведено післяпродажному обслуговуванню клієнта банку. Навчальний посібник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, менеджерів, спеціалістів із продажу виробничих підприємств, комерційних фірм, банків. |
Appears in Collections: |
Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ |
Views

1

1

2

3

1

6

6934699

1

1062958

1

1

1

12740

1

1

2

1

1

1

790351304

82485019

2036929281

164919084
Downloads

2

2

164919085

4191

1

569724

289033

6934680

-2146134056

7

429420

1062953

-1212272183

1

2036929273

1

1

1

1

569720

429431

1

1062945

5

1

-1100368226

4

790351294

-54602381

1

429397

1103067407

76453

6934679

6934683

2036929280

1

1

1

429398

-1212272177

82485020

2036929276

-1212272185
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kryvych_upravlinnya.pdf | 7.01 MB | Adobe PDF | 1339846166 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.