Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46054
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасні інструменти digital маркетингу |
Other Titles |
Modern instruments of digital marketing |
Authors |
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Макаренко, Є.В. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
digital маркетинг digital marketing пошукова оптимізація сайту поисковая оптимизация сайта Search Engine Optimization |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46054 |
Publisher | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича |
License | |
Citation | Макаренко, Є.В. Сучасні інструменти digital маркетингу / Є.В. Макаренко; наук. кер. Л.О. Сигида // Пріоритети інституційного розвитку національних економік в умовах євроінтеграції : матеріали V-ї Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених-економістів (IC YESS 2016). – Чернівці: ЧНУ, 2016. – С. 49-51. |
Abstract |
Правильне використання цифрових інструментів маркетингу дозволяє здійснювати комплексне просування бренда компанії та її продуктів і послуг в цифровому середовищі, включаючи споживачів, а також офф-лайн споживачів. Були визначені ефективні та актуальні інструменти цифрового маркетингу, щоб сформувати уявлення про поточні тенденції на ринку інтернет-реклами і способи їх ефективної роботи в існуючих умовах. Правильное использование цифровых инструментов маркетинга позволяет осуществлять комплексное продвижение бренда компании и ее продуктов и услуг в цифровой среде, включая потребителей, а также офф-лайн потребителей. Были определены эффективные и актуальные инструменты цифрового маркетинга, чтобы сформировать представление о текущих тенденциях на рынке интернет-рекламы и способы их эффективной работы в существующих условиях. Proper use of digital marketing tools allows for a comprehensive brand promotion of a company and its products and services in the digital environment, covering consumers while also off-line consumers. We have identified effective and relevant digital marketing tools to form an idea of current trends in the market of Internet advertising and ways of their effective work in existing conditions. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Austria
48656
Belgium
1
Canada
1
China
1
Ethiopia
1
France
4
Germany
1822935106
Indonesia
1
Ireland
1584036
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Netherlands
3350
Poland
1
Russia
1
Singapore
-1468637285
Ukraine
308009636
United Kingdom
39693845
United States
1822935114
Unknown Country
115901168
Downloads
British Virgin Islands
1
China
1
Czechia
1
France
2
Germany
1822935107
Indonesia
1
Ireland
1584032
Japan
48655
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Netherlands
97306
Russia
1
Serbia
1
Turkey
1
Ukraine
308009637
United Kingdom
25239480
United States
-1468637287
Unknown Country
31
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tezy_Stud.pdf | 692.1 kB | Adobe PDF | 689276972 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.