Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46054
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасні інструменти digital маркетингу |
Other Titles |
Modern instruments of digital marketing |
Authors |
Syhyda, Liubov Oleksiivna
![]() Макаренко, Є.В. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
digital маркетинг digital marketing пошукова оптимізація сайту поисковая оптимизация сайта Search Engine Optimization |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46054 |
Publisher | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Макаренко, Є.В. Сучасні інструменти digital маркетингу / Є.В. Макаренко; наук. кер. Л.О. Сигида // Пріоритети інституційного розвитку національних економік в умовах євроінтеграції : матеріали V-ї Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених-економістів (IC YESS 2016). – Чернівці: ЧНУ, 2016. – С. 49-51. |
Abstract |
Правильне використання цифрових інструментів маркетингу дозволяє здійснювати комплексне просування бренда компанії та її продуктів і послуг в цифровому середовищі, включаючи споживачів, а також офф-лайн споживачів. Були визначені ефективні та актуальні інструменти цифрового маркетингу, щоб сформувати уявлення про поточні тенденції на ринку інтернет-реклами і способи їх ефективної роботи в існуючих умовах. Правильное использование цифровых инструментов маркетинга позволяет осуществлять комплексное продвижение бренда компании и ее продуктов и услуг в цифровой среде, включая потребителей, а также офф-лайн потребителей. Были определены эффективные и актуальные инструменты цифрового маркетинга, чтобы сформировать представление о текущих тенденциях на рынке интернет-рекламы и способы их эффективной работы в существующих условиях. Proper use of digital marketing tools allows for a comprehensive brand promotion of a company and its products and services in the digital environment, covering consumers while also off-line consumers. We have identified effective and relevant digital marketing tools to form an idea of current trends in the market of Internet advertising and ways of their effective work in existing conditions. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

48656

1

1

1

1

4

1822935106

1

1584036

1

1

3350

1

1

-1468637285

308009636

39693845

1822935114

115901168
Downloads

1

1

1

2

1822935107

1

1584032

48655

1

1

97306

1

1

1

308009637

25239480

-1468637287

31
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tezy_Stud.pdf | 692.1 kB | Adobe PDF | 689276972 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.