Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46058
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Integration of supply chain management and marketing as a base for the demand chain management concept formation |
Authors |
Syhyda, Liubov Oleksiivna
![]() Sygyda, N.O. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
управління ланцюгом поставок управление цепью поставок supply chain management маркетинг marketing управління ланцюгом попиту управление цепью спроса demand chain management |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46058 |
Publisher | SSOTU |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Syhyda, L.O. Integration of supply chain management and marketing as a base for the demand chain management concept formation / L.O. Syhyda, N.O. Sygyda // International Scientific Conference Formation of Modern Economic Area: Benefits, Risks, Implementation Mechanisms: Conference Proceedings, Part III, April 29, 2016. - Tbilisi : SSOTU. - P. 168-170. |
Abstract |
Нова концепція управління ланцюгами попиту, що є поєднанням концепції управління ланцюгами поставок та концепції управління взаємовідносинами з клієнтами, розглянута в цьому матеріалі. Новая концепция управления цепями спроса, что является сочетанием концепции управления цепями поставок и концепции управления взаимоотношениями с клиентами, рассматриваемая в этом материале. In this paper a new concept of Demand Chain Management (DSM) is investigated. DSM integrates Supply Chain Management (SCM) and Customer Relationship Management (CRM) concepts. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

1

237696

1

44652

1

962

1

17354386

1

1

1

1572646

787287

13134634

100981018

3850
Downloads

1

1

5

1

4

4

1

1

1

1

1

1

1

3850

1

1

4695137

1

787288

17354384

100981018

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
tezy_Sygyda.pdf | 136.12 kB | Adobe PDF | 123821704 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.