Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46353
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування далекострокових тенденцій як запорука ефективного маркетингу промислового підприємства
Authors Rosokhata, Anna Serhiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-6944-1515
Keywords промислове підприємство
industrial enterprise
промышленное предприятие
маркетинг
marketing
прогнозування розвитку
прогнозирование развития
prediction development
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46353
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Росохата, А.С. Формування далекострокових тенденцій як запорука ефективного маркетингу промислового підприємства [Текст] / А.С. Росохата // Системи розроблення та поставлення продукції на виробництво : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 17-20 травня 2016 р. / Ред.кол.: О.Г. Гусак, К.О. Дядюра. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 31-32.
Abstract На сьогоднішній день загальновідомим фактом є твердження, що ефективна та успішна діяльність промислового підприємства залежить не лише від наявних ресурсів, а й від ефективного використання ринкових можливостей. Так, маркетинг промислового підприємства багато в чому залежить від далекострокових прогнозів розвитку ринку та загалом зовнішнього середовища суб’єкта господарювання.
Appears in Collections: Наукові видання (ТеСЕТ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
1985259
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
12624
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
421
Russia Russia
6
Singapore Singapore
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
172732
United Kingdom United Kingdom
87523
United States United States
1711928
Unknown Country Unknown Country
11

Downloads

China China
211
Germany Germany
3
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
345281
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1985258
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Rosohata_marketing.pdf 969.83 kB Adobe PDF 2330767

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.