Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46367
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Development of the stakeholder marketing at the enterprises in transportation and logistic system
Other Titles Розвиток маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи
Развитие маркетинга стейкхолдеров на предприятиях транспортно-логистической системы
Authors Popova, N.V.
Shynkarenko, V.G.
ORCID
Keywords transportation and logistic service marketing
stakeholder marketing
stakeholder marketing development
stakeholder approach
transportation and logistic system enterprises
transport and logistic clusters
маркетинг транспортно-логістичних послуг
маркетинг стейкхолдерів
розвиток маркетингу стейкхолдерів
стейкхолдерський підхід
підприємства транспортно-логістичної системи
транспортно-логістичні кластери
маркетинг транспортно-логистических услуг
маркетинг стейкхолдеров
развитие маркетинга стейкхолдеров
предприятия транспортно-логистической системы
транспортно-логистические кластеры
Type Article
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46367
Publisher Sumy State University
License
Citation Popova, N.V. Development of the stakeholder marketing at the enterprises in transportation and logistic system [Текст] / N.V. Popova, V.G. Shynkarenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 3. - С. 66-75.
Abstract The article deals with problems of stakeholder marketing development at the enterprises in transportation and logistic system in the cluster network. The conceptual model of the development is suggested on the basis of stakeholder marketing peculiaritiesan alysis. Mechanism of realization considering perspectives to form transportation and logistic clusters in Ukraine is also proposed. Further areas for scientific studies on stakeholder marketing development are defined in the article.
У статті розглядаються проблеми розвитку маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи в кластерній мережі. На основі аналізу особливостей маркетингу стейкхолдерів запропонована концептуальна модель його розвитку, а також механізм реалізації з урахуванням перспектив формування транспортно-логістичних кластерів в Україні. Визначені подальші напрямки наукових досліджень відносно розвитку маркетингу стейкхолдерів.
В статье рассматриваются проблемы развития маркетинга стейкхолдеров на предприятиях транспортно-логистической системы в кластерной сети. На основе анализа особенностей маркетинга стейкхолдеров предложена концептуальная модель его развития, а также механизм реализации с учетом перспектив формирования транспортно-логистических кластеров в Украине. Определены дальнейшие направления научных исследований относительно развития маркетинга стейкхолдеров.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
299555980
Greece Greece
1
Guatemala Guatemala
1
Hungary Hungary
1
India India
41308
Iran Iran
1503
Ireland Ireland
1484110
Italy Italy
1
Japan Japan
247853
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
8903159
Netherlands Netherlands
22532
Panama Panama
1
Romania Romania
3
Thailand Thailand
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
26694453
United Kingdom United Kingdom
8903158
United States United States
299555977
Unknown Country Unknown Country
26694452
Vietnam Vietnam
165235

Downloads

Argentina Argentina
1
China China
4946530
France France
1
Germany Germany
299555979
Hungary Hungary
1
India India
165235
Iran Iran
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Macao SAR China Macao SAR China
1
Malaysia Malaysia
1
Romania Romania
3
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
80082627
United Kingdom United Kingdom
15022
United States United States
672269737
Unknown Country Unknown Country
672269737
Vietnam Vietnam
165237

Files

File Size Format Downloads
Popova_Shynkarenko.pdf 299.14 kB Adobe PDF 1729470116

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.