Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46367
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Development of the stakeholder marketing at the enterprises in transportation and logistic system |
Other Titles |
Розвиток маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи Развитие маркетинга стейкхолдеров на предприятиях транспортно-логистической системы |
Authors |
Popova, N.V.
Shynkarenko, V.G. |
ORCID | |
Keywords |
transportation and logistic service marketing stakeholder marketing stakeholder marketing development stakeholder approach transportation and logistic system enterprises transport and logistic clusters маркетинг транспортно-логістичних послуг маркетинг стейкхолдерів розвиток маркетингу стейкхолдерів стейкхолдерський підхід підприємства транспортно-логістичної системи транспортно-логістичні кластери маркетинг транспортно-логистических услуг маркетинг стейкхолдеров развитие маркетинга стейкхолдеров предприятия транспортно-логистической системы транспортно-логистические кластеры |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46367 |
Publisher | Sumy State University |
License | |
Citation | Popova, N.V. Development of the stakeholder marketing at the enterprises in transportation and logistic system [Текст] / N.V. Popova, V.G. Shynkarenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 3. - С. 66-75. |
Abstract |
The article deals with problems of stakeholder marketing development at the enterprises in
transportation and logistic system in the cluster network. The conceptual model of the development is
suggested on the basis of stakeholder marketing peculiaritiesan alysis. Mechanism of realization
considering perspectives to form transportation and logistic clusters in Ukraine is also proposed.
Further areas for scientific studies on stakeholder marketing development are defined in the article. У статті розглядаються проблеми розвитку маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи в кластерній мережі. На основі аналізу особливостей маркетингу стейкхолдерів запропонована концептуальна модель його розвитку, а також механізм реалізації з урахуванням перспектив формування транспортно-логістичних кластерів в Україні. Визначені подальші напрямки наукових досліджень відносно розвитку маркетингу стейкхолдерів. В статье рассматриваются проблемы развития маркетинга стейкхолдеров на предприятиях транспортно-логистической системы в кластерной сети. На основе анализа особенностей маркетинга стейкхолдеров предложена концептуальная модель его развития, а также механизм реализации с учетом перспектив формирования транспортно-логистических кластеров в Украине. Определены дальнейшие направления научных исследований относительно развития маркетинга стейкхолдеров. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
1
France
1
Germany
299555980
Greece
1
Guatemala
1
Hungary
1
India
41308
Iran
1503
Ireland
1484110
Italy
1
Japan
247853
Lithuania
1
Malaysia
8903159
Netherlands
22532
Panama
1
Romania
3
Thailand
1
Turkey
3
Ukraine
26694453
United Kingdom
8903158
United States
299555977
Unknown Country
26694452
Vietnam
165235
Downloads
Argentina
1
China
4946530
France
1
Germany
299555979
Hungary
1
India
165235
Iran
1
Latvia
1
Lithuania
1
Macao SAR China
1
Malaysia
1
Romania
3
South Africa
1
Ukraine
80082627
United Kingdom
15022
United States
672269737
Unknown Country
672269737
Vietnam
165237
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Popova_Shynkarenko.pdf | 299.14 kB | Adobe PDF | 1729470116 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.