Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46417
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові ресурси регіону як основа ефективної системи розподілу промислового підприємства |
Other Titles |
Marketing resources of the region as a basis for an efficient system of industrial enterprises' distribution Маркетинговые ресурсы региона как основа эффективной системы распределения промышленного предприятия |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
маркетингові ресурси маркетинговые ресурсы marketing resources регіон регион region розподіл распределние distribution промислове підприємство промышленное предприятие industrial enterprise |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46417 |
Publisher | Суми : ФОП Ткачов О.О. |
License | |
Citation | Біловодська, О.А. Маркетингові ресурси регіону як основа ефективної системи розподілу промислового підприємства / О.А. Біловодська // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей X Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 29 вересня – 1 жовтня 2016 року. – Суми : ФОП Ткачов О.О., 2016. – С. 40-41. |
Abstract |
Автором запропоновано структуру маркетингових ресурсів, на основі якої можна раціонально та обґрунтовано побудувати систему розподілу як на регіональному рівні, так і на рівні окремого підприємств. Кожна із зазначених складових ресурсів являє собою сукупність можливих досягнень цілей регіону, а в результаті взаємодії їх всіх досягається ефект цілісності, тобто виникають нові властивості, якими кожен окремий вид ресурсу не володіє. Автором предложена структура маркетинговых ресурсов, на основе которой можно рационально и обоснованно построить систему распределения как на региональном уровне, так и на уровне отдельного предприятия. Каждая из указанных составляющих ресурсов представляет собой совокупность возможных достижений целей региона, а в результате взаимодействия их всех достигается эффект целостности, то есть возникают новые свойства, которыми каждый отдельный вид ресурса не обладает. The author proposed structure of marketing resources on which you can rationally and reasonably construct the distribution system at the regional level and at the level of individual enterprises. Each of these components is a collection of resources possible achievement objectives in the region, and the interaction of all of them achieved the effect of integrity, that there are new properties that each individual type of resource has not |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
1
France
1
Germany
2322
Greece
1
Hungary
1
Ireland
22439
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Russia
1
Singapore
17783046
Ukraine
1717657
United Kingdom
859409
United States
39885591
Unknown Country
1717656
Downloads
China
150728
France
581
Germany
150727
India
1
Italy
1
Lithuania
1
Paraguay
1
Serbia
1
Singapore
1
Ukraine
4824560
United Kingdom
1
United States
13463549
Unknown Country
327900
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska_MIIM_2016.PDF | 288.63 kB | Adobe PDF | 18918052 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.