Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46523
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання персональних навчальних середовищ для організації дистанційної форми навчання
Authors В‘юненко, О.Б.
Толбатов, А.В.
ORCID
Keywords вищий навчальний заклад
высшее учебное заведение
institution of higher education
дистанционное обучение
дистанційне навчання
distance learning
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46523
Publisher Cумський державний університет
License
Citation В‘юненко, О.Б. Використання персональних навчальних середовищ для організації дистанційної форми навчання [Текст] / О.Б. В‘юненко, А.В. Толбатов // Інформатика, математика, автоматика: матеріали та програма науково-технічної конференції, м. Суми, 18-22 квітня 2016 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко. - Суми: СумДУ, 2016. - С. 159.
Abstract Мета роботи – розробка методологічних підходів, спрямованих на підтримку придбання знань користувачами на базі дистанційних освітніх технологій, включаючи соціальні сервіси, які використовуються в процесі створення персональних навчальних середовищ.
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
1
Egypt Egypt
1
France France
3
Germany Germany
3
Greece Greece
1543
Ireland Ireland
7971
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
80206
United Kingdom United Kingdom
41646
United States United States
240375
Unknown Country Unknown Country
80205

Downloads

China China
15945
Germany Germany
3
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
India India
1
Ireland Ireland
1
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Mongolia Mongolia
1
Ukraine Ukraine
240375
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
451960
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Viunenko_dystantsiine_navchannia.pdf 451.86 kB Adobe PDF 708294

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.