Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46530
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Моделі та інструменти прогнозування цінності в проектах створення нових продуктів |
Authors |
Григорян, Т.Г.
|
ORCID | |
Keywords |
нові продукти новые продукты new products проектування проектирование designing моделі прогнозування модели прогнозирования forecasting models інструменти прогнозування инструменты прогнозирования forecasting tools |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46530 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Григорян, Т.Г. Моделі та інструменти прогнозування цінності в проектах створення нових продуктів [Текст] / Т.Г. Григорян // Системи розроблення та поставлення продукції на виробництво : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 17-20 травня 2016 р. / Ред.кол.: О.Г. Гусак, К.О. Дядюра. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 55-56. |
Abstract |
Створення нового продукту, яке включає в себе процеси проектування, виготовлення і експлуатації, є яскравим прикладом програмного та проектного управління. Одним із завдань, що повинно бути вирішено при створенні нового продукту і виведенні його на ринок, є задоволення очікувань зацікавлених сторін, включаючи спонсорів і майбутніх користувачів. Ключовим параметром, що характеризує задоволеність зацікавлених сторін проекту, є цінність його продукту. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ТеСЕТ) |
Views

1

1

400208474

1977708758

11333096

1

1

442768

1

1

1300

1

1

1

70663063

35334132

-339549781

70663062
Downloads

1389062851

1

1977708759

1

1

1

1

1

211771043

1

1389062852

29
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Grygorian_prognostication.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | 672638245 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.