Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46900
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Cooperative learning is a gatewey to facilitate alternative assessment
Authors Bashlak, Iryna Anatoliivna
ORCID
Keywords альтернативная оценка
альтернативна оцінка
alternative assessment
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46900
Publisher Sumy State University
License
Citation Bashlak, I.A. Cooperative learning is a gatewey to facilitate alternative assessment [Текст] / I.A. Bashlak // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2016 р. / Відп. за вип. А.М. Костенко. - Суми: СумДУ, 2016. - С. 248-250.
Abstract Alternative assessment is extremely useful in gathering evidence concerning the way learners approach, process, and complete real life tasks in the target language.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Argentina Argentina
1
Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
1
Egypt Egypt
1
France France
1
Germany Germany
127705288
Greece Greece
1
Ireland Ireland
32744
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
62743769
Ukraine Ukraine
1352295
United Kingdom United Kingdom
676535
United States United States
127705290
Unknown Country Unknown Country
6592
Vietnam Vietnam
1165

Downloads

Australia Australia
1
China China
2704419
Germany Germany
2704419
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Philippines Philippines
1
Russia Russia
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
2704419
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
127705289
Unknown Country Unknown Country
12
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Bashlak.pdf 1.09 MB Adobe PDF 135818567

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.