Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46918
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Впровадження досвіду дуальної системи навчання для підготовки соціальних працівників |
Authors |
Kupenko, Olena Volodymyrivna
Тригуб, І.Р. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9131-5179 |
Keywords |
дуальне навчання дуальное обучение соціальний працівник социальный работник social worker dual training |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46918 |
Publisher | Cумський державний університет |
License | |
Citation | Тригуб, І.Р. Впровадження досвіду дуальної системи навчання для підготовки соціальних працівників [Текст] / І.Р. Тригуб, О.В. Купенко // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2016 р. / Відп. за вип. А.М. Костенко. - Суми: СумДУ, 2016. - С. 155-157. |
Abstract |
Вітчизняні й іноземні дослідники намагаються розв’язати проблеми підготовки молоді до вступу у світ праці. В останні роки виросла зацікавленість дуальною системою навчання Німеччини, яка для широкого впровадження потребує свого
осмислення з урахуванням особливостей освітніх систем інших країн.
Метою цієї публікації є аналіз досвіду дуальної системи
навчання Німеччини й застосування його в Україні. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Canada
1
China
2
France
2
Germany
76416
Greece
1
Ireland
23136
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
1052
Peru
1
Singapore
4311876
Ukraine
513172
United Kingdom
259390
United States
2925525
Unknown Country
513171
Vietnam
1
Downloads
China
76417
Germany
3
Hungary
1
Indonesia
1
Lithuania
1
Russia
1
Ukraine
513173
United Kingdom
1
United States
4311875
Unknown Country
9
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tryhub.pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | 4901482 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.