Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47016
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Brand management cognition |
Authors |
Natorina, A.O.
|
ORCID | |
Keywords |
бренд brand бренд менеджмент brand management стратегическое управление стратегічне управління strategic management идентичность бренда ідентичність бренду brand identity |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47016 |
Publisher | Tkachov O.O. |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Natorina, A.O. Brand management cognition [Текст] / A.O. Natorina // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 18-20. |
Abstract |
Today, the commodity marketplace is flooded with various brands. The requirement of the seller’s brand to stand out among other parallel brands is crucial. Hence, there is a fierce competition among the sellers to
make their products or services stand out in the market, thereby winning new consumers and retaining the existing ones. At times, it even leads to diverting the consumers following other brands to the seller’s brand. To
remain competitive in the marketplace, strong brand management is required. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

18447489

1

30

1

1

143425

1

1

1823

1

280789148

1

1

2449184

1143761

583779842

16

15800

1
Downloads

63994329

15798

1

31600

1

1

59556

1143764

1

1

2

1

1

2449185

9723

280789148

27

15801
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Natorina_brand.pdf | 250.78 kB | Adobe PDF | 348508940 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.