Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47109
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування системи інновацій у маркетинговій політиці підприємства |
Authors |
Афанасьєва, О.П.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова політика маркетинговая политика marketing policy інструменти маркетингу инструменты маркетинга marketing tools інновації инновации innovations діяльність підприємства деятельность предприятия сompany activities |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47109 |
Publisher | Ткачов О.О. |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Афанасьєва, О.П. Формування системи інновацій у маркетинговій політиці підприємства [Текст] / О.П. Афанасьєва // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 34-35. |
Abstract |
Сучасні трансформаційні зміни у вітчизняній економіці відбилися на стані споживчого ринку. Поряд із позитивними тенденціями, серед основних проблем галузі – зростання внутрішнього та зовнішнього конкурентного тиску та падіння купівельної спроможності населення, у вирішенні яких підприємства спираються на пошук ефективних методів застосування інструментів маркетингу, зокрема, розроблення адекватної до зовнішніх умов маркетингової політики на основі інновацій. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

819

13122966

6708564

5745

1

158164

1

1

1

1132323

588327

26245930

1132322
Downloads

1

3

1

1

1

1

3396695

1

49095165

2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Afanaseva_marketing_policy.pdf | 412.66 kB | Adobe PDF | 52491871 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.