Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47110
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Провайдинг як інструмент маркетингу інновацій в Україні |
Authors |
Андрєєва, Н.М.
Мартинюк, О.М. |
ORCID | |
Keywords |
інновації инновации innovations провайдинг providing Інтернет-мережа Интернет-сеть Internet network краудсорсинг crowdsourcing |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47110 |
Publisher | Ткачов О.О. |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Андрєєва, Н.М. Провайдинг як інструмент маркетингу інновацій в Україні [Текст] / Н.М. Андрєєва, О.М. Мартинюк // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 32-33. |
Abstract |
Інноваційні процеси в економіці України не набули вагомих масштабів. Кількість підприємств, що впроваджують інновації, зменшується з кожним роком і становить 12-14 %, щ о м енше в 3-4
рази, ніж в інноваційно розвинених економіках. Наукомісткість промислового виробництва перебуває на рівні 0,3 %, що на порядок менше від світового рівня. При цьому майже третина коштів, що
витрачаються на інноваційну діяльність, припадає на закупівлю обладнання, тоді як на придбання прав на нову інтелектуальну власність або на проведення науково-дослідної та дослідно-конструкторської роботи (НДДКР) витрати на порядок менші. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1624

104541343

1

414774702

9198

1204921

1

1

1

9288618

4647015

414774704

958530747
Downloads

156812014

414774703

1

1

1

1

1

27830670

1

285793358

15
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Andreeva_crowdsourcing.pdf | 346.79 kB | Adobe PDF | 885210766 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.