Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47129
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інноваційні фактори симетрування інформаційних потоків фешн-ринку |
Authors |
Гардабхадзе, І.А.
|
ORCID | |
Keywords |
індустрія моди индустрия моды fashion industry споживач потребитель consumer обмін інформацією обмен информацией information exchange симетрування інформації симметрирование информации balancing information |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47129 |
Publisher | Ткачов О.О. |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гардабхадзе, І.А. Інноваційні фактори симетрування інформаційних потоків фешн-ринку [Текст] / І.А. Гардабхадзе // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 52-53. |
Abstract |
З переходом постіндустріального суспільства у нову, інформаційну, формацію інформація з інфраструктурної одиниці перетворилася в основний продукт забезпечення сталого розвитку. У сфері економіки головним фактором досягнення успіху стає інформація, володіння якою виступає значущим джерелом конкурентної переваги і веде до перерозподілу економічних, соціальних і політичних ресурсів |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

20

1

16193678

6205

47345

1

1035

2148203

1

716148

330646

12227919

716147
Downloads

212667

16193676

1

1

1

2148202

1

8262162

2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hardabkhadze_consumer.pdf | 345.46 kB | Adobe PDF | 26816713 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.