Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47135
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Передумови розвитку digital-маркетингу в роздрібній торгівлі
Authors Жегус, О.В.
ORCID
Keywords інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг
Internet Marketing
digital-маркетинг
digital-marketing
маркетингові інструменти
маркетинговые инструменты
marketing tools
стратегія розвитку
стратегия развития
development strategy
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47135
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Жегус, О.В. Передумови розвитку digital-маркетингу в роздрібній торгівлі [Текст] / О.В. Жегус // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 79-80.
Abstract Ще зовсім нещодавно інтернет-маркетинг сприймався та розвивався як інноваційний вид маркетингу, проте зміни в інформаційно-комунікаційних технологіях настільки швидкоплинні, що сьогодні вже мова йде про його трансформацію у цифровий маркетинг (digital-маркетинг), який заснований на комплексних он-лайн стратегіях.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
3664728
Brazil Brazil
1
Canada Canada
1
China China
2
France France
1
Germany Germany
59971
Greece Greece
1118
Ireland Ireland
8644
Italy Italy
4
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
7329455
United Kingdom United Kingdom
222594
United States United States
2483131
Unknown Country Unknown Country
444628

Downloads

China China
1
France France
4
Germany Germany
3
Hungary Hungary
1
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
7329456
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3664727
Unknown Country Unknown Country
8

Files

File Size Format Downloads
Zhehus_digital-marketing.pdf 347.73 kB Adobe PDF 10994204

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.