Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47203
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості застосування інструментів інтернет-маркетингу для просування продукції вітчизняних промислових підприємств на ринку |
Other Titles |
Особености применения инструментов интернет-маркетинга для продвижения продукции отчественных промышленных предприятий на рынке Features of application of Internet marketing tools to promote products of domestic industrial enterprises on the market |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Illiashenko, Nataliia Serhiivna Derykolenko, Anna Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0003-4971-5472 |
Keywords |
інтернет-маркетинг интернет-маркетинг Internet marketing просування продвижение promotion промислова продукція промышленная продукцияя industrial products |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47203 |
Publisher | Видавництво Львівської політехніки |
License | |
Citation | Ілляшенко, С.М. Особливості застосування інструментів інтернет-маркетингу для просування продукції вітчизняних промислових підприємств на ринку [Текст] / С.М. Ілляшенко, Н.С. Ілляшенко, А.О. Дериколенко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей ХІ Міжнародної науково-практичної конференції. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. - C. 85-87. |
Abstract |
Окреслено основні інструменти інтернет-маркетингу, що їх застосовують вітчизняні підприємства для просування своєї продукції (основну увагу приділено on-line каналам просування, оскільки вони є ефективнішими за of-line. Очерчены основные инструменты интернет-маркетинга, которые используют отечественные предприятия для продвижения своей продукции (основное внимание уделено on-line каналам продвижения, поскольку они являются более эффективными чем of-line). Outlines the basic tools of Internet marketing that they used domestic enterprises to promote their products (primary attention is given to on-line channels of promotion because they are more efficient for of-line). |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
2
Denmark
1
France
1
Germany
36
Greece
16124
Ireland
183492
Lithuania
1
Mexico
1
Netherlands
2688
Poland
1
Russia
1
Singapore
1
Spain
1
Ukraine
210171275
United Kingdom
6906718
United States
1074659651
Unknown Country
1315327819
Downloads
Belarus
1
Belgium
1
China
1
France
1
Germany
352655148
Ireland
1
Lithuania
1
Peru
1
Poland
1
Russia
1
Singapore
1
Spain
1
Ukraine
111986981
United Kingdom
1
United States
833991482
Unknown Country
53
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_tezi_2016.pdf | 312.85 kB | Adobe PDF | 1298633676 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.