Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47304
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Кейс-метод - сучасна технологія навчання
Authors Резник, О.В.
ORCID
Keywords кейс-метод
case-method
технології навчання
teaching technologies
технологии обучения
професійна компетентність
professional competence
профессиональная компетентность
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47304
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Резник, О.В. Кейс-метод - сучасна технологія навчання [Текст] / О.В. Резник // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи : матеріали І Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 21 квітня 2016 р. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 215.
Abstract Модель сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у творчому пошуку. Праця педагога відрізняється високою мобільністю, надзвичайною складністю, вимагає від нього глибоких та різнобічних наукових, професійних знань, умінь, навичок, що становлять основу професійної компетентності.
Appears in Collections: Наукові видання (ШІ)

Views

Canada Canada
2
China China
1
France France
1
Germany Germany
109617581
Greece Greece
3995
Ireland Ireland
37275
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1778879
Netherlands Netherlands
998
Singapore Singapore
10080207
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
5336635
United Kingdom United Kingdom
297532
United States United States
237363756
Unknown Country Unknown Country
593066

Downloads

France France
1
Germany Germany
109617582
Lithuania Lithuania
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
1778879
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
109617580
Unknown Country Unknown Country
25

Files

File Size Format Downloads
Reznic_Keys.pdf 664.28 kB Adobe PDF 221014070

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.