Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47305
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль та місце педагогічних коледжів в системі сучасної вищої освіти |
Authors |
Пиндик, О.Г.
|
ORCID | |
Keywords |
педагогічні коледжі pedagogical colleges педагогические колледжи вища освіта higher education высшее образование |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47305 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Пиндик, О.Г. Роль та місце педагогічних коледжів в системі сучасної вищої освіти [Текст] / О.Г. Пиндик // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи : матеріали І Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 21 квітня 2016 р. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 216-217. |
Abstract |
Аналізуючи освітню галузь перших років незалежності України, можна відмітити
тенденцію активного заснування нових навчальних закладів. Проте, як показує аналіз
навчальних закладів за професійною спрямованістю підготовки кадрів, серед таких
закладів не виникло жодного педагогічного училища (на той момент) або коледжу. Це
свідчить про те, що усі ті педагогічні коледжі, які існують на даний час, а їх, судячи зі
статистики, 53 – були засновані до часів незалежності України і продовжують існувати
як потужні заклади зі своєю унікальною системою практичної підготовки, накопиченим
досвідом та традиціями. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ШІ) |
Views
Canada
2
China
2983
France
1
Germany
48052279
Greece
5968
Ireland
58174
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
746
Russia
2
Singapore
5251672
Sweden
1
Ukraine
2626007
United Kingdom
1116109
United States
48052276
Unknown Country
16
Downloads
China
1
Czechia
1
France
1
Germany
48052278
Lithuania
1
Portugal
1
Ukraine
5251671
United Kingdom
1
United States
48052277
Unknown Country
8
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pundyk_Coliedge.pdf | 820.42 kB | Adobe PDF | 101356240 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.