Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47345
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Соціалізація маркетингової та інноваційної діяльності компаній: причини та результати |
Authors |
Кораблінова, І.А.
|
ORCID | |
Keywords |
інформаційно-комунікаційні технології информационно-коммуникационные технологии information and communication technologies социальный маркетинг соціальний маркетинг social marketing инновации інновації innovations економічні відносини экономические отношения economic relations |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47345 |
Publisher | Ткачов О.О. |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кораблінова, І.А. Соціалізація маркетингової та інноваційної діяльності компаній: причини та результати [Текст] / І.А. Кораблінова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 126-127. |
Abstract |
Відмінною рисою глобальних трансформацій у світі є соціалізація економічних відносин, яка на основі інформаційних та комунікаційних технологій (ІКТ) поступово охоплює різні аспекти діяльності господарських суб’єктів. Якщо раніше компанії реалізовували концепцію соціальної відповідальності як окремий напрямок свого розвитку, то сьогодні вони планують соціальну діяльність у комплексі з маркетингом та інноваціями. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

2

2

1384

10594

5296

1

1

1

115126

58023

956275

115125
Downloads

39604

3

1

345158

1379

650716

2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Korablinova_social_marketing.pdf | 345.75 kB | Adobe PDF | 1036863 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.