Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47390
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Соціальні мережі у розвитку маркетингу освіти на сучасному етапі |
Authors |
Косар, Н.С.
Кузьо, Н.Є. |
ORCID | |
Keywords |
навчальний заклад учебное заведение educational institution імідж имидж image соціальні мережі социальные сети social networks маркетинг освіти маркетинг образования education marketing |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47390 |
Publisher | Ткачов О.О. |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Косар, Н.С. Соціальні мережі у розвитку маркетингу освіти на сучасному етапі [Текст] / Н.С. Косар, Н.Є. Кузьо // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 132-133. |
Abstract |
Сучасний період розвитку системи освіти характеризується кардинальними змінами, переходом на нові спеціальності, наданням більшої самостійності навчальним закладам. Проте ці процеси більше
відображаються на внутрішніх процесах навчальних закладів і не завжди є зрозумілими для потенційних абітурієнтів. Останні при виборі навчального закладу орієнтуються насамперед на його відомість та імідж, наявність місць державного фінансування чи вартість навчання на комерційній формі. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

1

1

3

2789

10924

1

1

466

1167680

1

106909

54384

885287

106908
Downloads

1

38114

1

21847

1

1

1

1

320505

1

602896

3
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kosar_education_marketing.pdf | 348.4 kB | Adobe PDF | 983372 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.