Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47410
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання психологічних аспектів в процесі навчання за дистанційною формою |
Authors |
Shapovalov, Serhii Pavlovych
Vozna, Inha Volodymyrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4936-9461 |
Keywords |
процес навчання процесс обучения learning process інформаційно-освітній простір информационно-образовательное пространство information-educational space |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47410 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Шаповалов, С.П. Використання психологічних аспектів в процесі навчання за дистанційною формою [Текст] / С.П. Шаповалов, І.В. Возна // Шляхи вдосконалення позааудиторної роботи студентів : матеріали науково-методичної конференції, м. Суми, 28-29 квітня 2016 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко; За заг. ред. Л.В. Однодворець та І.М. Пазухи. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 5-6. |
Abstract |
Розвиток інформаційних технологій веде до змін у системі
інформаційних взаємозв'язків і взаємовпливів між викладачем та
студентом, що викликає потребу створювати не просто архіви
гіпертекстів, а розробляти проекти для інтерактивної взаємодії,
спілкування в інформаційно-освітньому просторі, що буде дозволяти
студенту пізнати нове і, разом з тим, реалізувати свої потенційні
можливості. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views
Azerbaijan
1
Canada
1
China
1
Finland
1
Germany
159927
Greece
2435
Ireland
23543
Lithuania
1
Netherlands
406
Russia
3
Singapore
68486203
Spain
1
Sweden
1
Ukraine
1390620
United Kingdom
696121
United States
53323490
Unknown Country
1390619
Downloads
China
5
France
1
Germany
68486206
Lithuania
1
Singapore
1
Turkey
1
Ukraine
1390621
United Kingdom
1
United States
53323490
Unknown Country
125473375
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shapovalov_Vozna.pdf | 679.16 kB | Adobe PDF | 248673702 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.