Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47415
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасні погляди на дослідження післяінсультної спастичності
Authors Lychko, Volodymyr Stanislavovych  
Федак, А.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5518-5274
Keywords мозковий інсульт
мозговой инсульт
cerebral stroke
шкала Асфорта
scale Ashforta
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47415
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Личко, В.С. Сучасні погляди на дослідження післяінсультної спастичності [Текст] / В.С. Личко, А.В. Федак // Актуальні питання теоретичної та практичної медицини : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених, м. Суми, 21-22 квітня 2016 р. / Н.В. Деміхова. – Суми : СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 66-67.
Abstract Мозковий інсульт (МІ) є найтяжчою формою судинних захворювань. Щорічно в Україні фіксується від 100 до 120 тис. хворих. Смертність від МІ сягає 85-90 випадків на 100 тис. населення. 38 % епізодів сталися у людей працездатного віку, до праці повертаються не більше 15 % пацієнтів, а 20-25 % хворих потребують догляду до кінця життя.
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
195984
Greece Greece
816
Ireland Ireland
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Trinidad & Tobago Trinidad & Tobago
1
Ukraine Ukraine
385853
United Kingdom United Kingdom
21199
United States United States
1593601
Unknown Country Unknown Country
14

Downloads

Austria Austria
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
3060
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
104820
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
195984
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Luchko_Cerebral stroke.pdf 970.92 kB Adobe PDF 303873

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.