Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47440
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Елементи дистанційного навчання як модель інноваційних технологій в навчально-виховному процесі |
Authors |
Шевченко, Л.М.
Полончук, В.О. Бубенець, О.А. |
ORCID | |
Keywords |
дистанційне навчання distance learning дистанционное обучение інноваційні технології innovative technologies инновационные технологии |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47440 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шевченко, Л.М. Елементи дистанційного навчання як модель інноваційних технологій в навчально-виховному процесі [Текст] / Л.М. Шевченко, В.О. Полончук, О.А. Бубенець // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи : матеріали І Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 21 квітня 2016 р. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 218-219. |
Abstract |
Навчають і навчаються всі і завжди. При цьому свідомо або несвідомо
застосовуються найрізноманітніші методи навчання. Свідомо і цілеспрямовано це
відбувається, як правило, у навчальних закладах. Практичний досвід організації у них
педагогічного процесу свідчить, що успіх навчання залежить не тільки від правильного
визначення його цілей і змісту. Важливо також відповісти на запитання — в який
спосіб досягти цих цілей, який обрати шлях навчання, щоб не тільки забезпечити
глибокі й міцні знання, а й розвинути творчі і пізнавальні можливості тих, хто
навчається. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ШІ) |
Views

1

1

1

2

2

1234

3245551

14452

1

1

424602

1

1

143270

71943

7289884

143269
Downloads

1

1230

3

1

1

50421

1

1

424601

615

3245551

11
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shevchenko_Navchannia.pdf | 820.93 kB | Adobe PDF | 3722437 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.