Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47462
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Відкриті освітні ресурси – інноваційний шлях організації самостійної роботи
Authors Pazukha, Iryna Mykhailivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9410-3024
Keywords відкриті освітні ресурси
открытые образовательные ресурсы
open educational resources
самостійна робота
самостоятельная работа
independent work
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47462
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Пазуха, І.М. Відкриті освітні ресурси – інноваційний шлях організації самостійної роботи [Текст] / І.М. Пазуха // Шляхи вдосконалення позааудиторної роботи студентів : матеріали науково-методичної конференції, м. Суми, 28-29 квітня 2016 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко; За заг. ред. Л.В. Однодворець та І.М. Пазухи. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 22.
Abstract Сучасні підходи до вищої освіти передбачають суттєве скорочення аудиторних годин при вивченні дисциплін як гуманітарного, так і природничого та технологічного циклів. Поруч з цим навчальні плани передбачають збільшення кількості годин, що відводяться на самостійну роботу.
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
78384
Greece Greece
1971
Ireland Ireland
24960
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
9212744
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
710562
United Kingdom United Kingdom
263419
United States United States
9212746
Unknown Country Unknown Country
710561

Downloads

China China
2
El Salvador El Salvador
1
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2053284
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
9212743
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Pazukha.pdf 441.98 kB Adobe PDF 11266038

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.