Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47473
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методи конролю успішності студентів на практичних заняттях з фізики |
Authors |
Хурсенко, С.М.
|
ORCID | |
Keywords |
практичні заняття практические занятия practical lessons успішність успешность progress |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47473 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Хурсенко, С.М. Методи конролю успішності студентів на практичних заняттях з фізики [Текст] / С.М. Хурсенко // Шляхи вдосконалення позааудиторної роботи студентів : матеріали науково-методичної конференції, м. Суми, 28-29 квітня 2016 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко; За заг. ред. Л.В. Однодворець та І.М. Пазухи. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 39-41. |
Abstract |
В умовах сучасної вищої освіти одним з важливих засобів підвищення ефективності навчального процесу є створення стимулюючої системи контролю навчальної роботи студентів. Необхідність контролю навчальної роботи й оцінки знань студентів має об’єктивний характер. Тут діє закономірний зв’язок у ланцюгу: мета навчання – процес – результат – наступна мета. Але для того, щоб педагогічно грамотно визначити мету, необхідно точно знати, що вже досягнуто унаслідок навчання. Для ефективної перевірки рівня засвоєння студентами знань, умінь та навичок з фізики використовуються різні методи і форми контролю [1]. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views
Canada
1
China
1
France
1
Germany
2
Greece
1779
Ireland
13608
Lithuania
1
Romania
1
Singapore
1593574
Ukraine
147876
United Kingdom
74530
United States
1593573
Unknown Country
147874
Downloads
France
27214
Germany
3
Indonesia
1
Lithuania
1
Russia
2
Singapore
1
Ukraine
436546
United Kingdom
1
United States
1207897
Unknown Country
3572822
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Khursenko.pdf | 816.14 kB | Adobe PDF | 5244488 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.