Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47478
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Кано-метод обґрунтування нового чи удосконалення існуючого продукту (товарів, робіт, послуг) |
Authors |
Лігоненко, Л.О.
|
ORCID | |
Keywords |
розвиток підприємства развитие предприятия enterprise development інноваційна діяльність инновационная деятельность innovative activities маркетингове обгрунтування маркетинговое обоснование marketing rationale канон-аналіз канон-анализ Canon analysis |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47478 |
Publisher | Ткачов О.О. |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Лігоненко, Л.О. Кано-метод обґрунтування нового чи удосконалення існуючого продукту (товарів, робіт, послуг) [Текст] / Л. О. Лігоненко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 150-151. |
Abstract |
Проведення комплексу робіт, пов’язаних з обґрунтуванням проекту розвитку будь-якого підприємства передбачає маркетингове обґрунтування нового чи удосконалення існуючого продукту ( товарів,
робіт, послуг), тобто визначення його функціональних характеристик, привабливих для покупців, конкурентоздатності (порівняно з аналогами) а також прогнозування можливої кількості покупців та
обсягу збуту. Для проведення цієї роботи фахівців рекомендуються використовувати різноманітні засоби та інструменти. Представляється доцільним звернути увагу на один з інноваційних метод проведення
цієї роботи – кано-аналіз ідеї проекту. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

25

2

115298

9727

1

57650

1

1

981536

491479

5577899

981535
Downloads

1

1

1

3

1

1

2940643

1

8215155

3
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lihonenko_innovative_activities.pdf | 354.54 kB | Adobe PDF | 11155810 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.