Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47689
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг співтворчості: передумови та технології |
Authors |
Савицька, Н.Л.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг 3.0 marketing 3.0 маркетинг співтворчості маркетинг сотворчества marketing co-creation інформаційні технології информационные технологии information technology |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47689 |
Publisher | Ткачов О.О. |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Савицька, Н.Л. Маркетинг співтворчості: передумови та технології [Текст] / Н.Л. Савицька // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 210-211. |
Abstract |
Концепція маркетингу 3.0 введена Ф. Котлером, Х. Картаджайя, А. Сетіаваном орієнтована на людину як триєдину іпостась – біо-, соціо-, духовну особистість, тобто зрілого суб’єкта господарської
діяльності, що несе відповідальність за реалізацію стратегії сталого розвитку. Важливим трендом інноваційного менеджменту і першою стадією запровадження маркетингу 3.0 є маркетинг співтворчості (cocreative marketing), що ввібрав у себе концепції творення спільної цінності благ К.К. Прахалада і В. Рамасвамімаркетинг та зацікавлених осіб. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

5313

4241235

10626

1

168488

1

1

1

1

565

1

1

1428165

715693

32477237

1428164
Downloads

484211

1

1

1

1

4241235

1

1

32477236

4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Savytska_marketing_co-creation.pdf | 348.52 kB | Adobe PDF | 37202692 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.