Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47692
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив мультиканальних комунікацій на розвиток інноваційної діяльності підприємств сфери послуг |
Authors |
Сагайдак, М.П.
|
ORCID | |
Keywords |
підприємство предприятие enterprise сфера послуг сфера услуг services sector інноваційна діяльність инновационная деятельность innovative activities якість послуг качество услуг quality of services |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47692 |
Publisher | Ткачов О.О. |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Сагайдак, М.П. Вплив мультиканальних комунікацій на розвиток інноваційної діяльності підприємств сфери послуг [Текст] / М.П. Сагайдак // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 212-213. |
Abstract |
Поява нових потреб сучасної людини, що пов’язані з розвитком цифрових технологій і засобів передачі інформації, актуалізує появу нових видів послуг, процес надання яких безпосередньо залежить від
компетентністно-комунікаційних можливостей персоналу та від сучасних технічних засобів, що будуть застосовані в процесі створення і споживання послуги. Відтак комунікації, достовірна й оперативна
інформація сприятимуть підвищенню адаптивності підприємства до середовища, швидкості та ініціативності у прийнятті рішень персоналом в процесі обслуговування цільового споживача. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

1

2

824

1

3019

1

38015

19213

312099

38014
Downloads

2

213008

1

1

113913

1

411193

6
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sahaydak_services_sector.pdf | 347.49 kB | Adobe PDF | 738125 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.